-
476990028 4023394541980537608 n 8483
476990028 4023394541980537608 n 8483
-
481899981 1823326601758118159 n 8484
481899981 1823326601758118159 n 8484
-
482404742 9036380210014398650 n 8485
482404742 9036380210014398650 n 8485
-
482698524 1561689509596004480 n 8486
482698524 1561689509596004480 n 8486
-
482943019 5480114583570365846 n 8487
482943019 5480114583570365846 n 8487
-
483117355 722756631911074430 n 8488
483117355 722756631911074430 n 8488
-
483472762 2924863119464825149 n 8489
483472762 2924863119464825149 n 8489
Wiele jest sposobów na omawianie z uczniami lektury. Niektórzy tworzą komiksy, inni przygotowują lapbooki lub książki obrazkowe. A uczniowie klasy 5b zmieścili ostatnio treść książki pt. „Magiczne drzewo. Czerwone krzesło” Andrzeja Maleszki w pudełku po butach. Zadanie polegało na tym, że uczniowie przynoszą w pudełkach „skarby” łączące się z treścią lektury, nad którą pracowali. Dzięki takiemu zadaniu młodzi ludzie nie tylko maja szansę wykazać się pomysłowością, udowodnić, że znają treść, ale przede wszystkim trenują umiejętność argumentowania, bo każdy zaprezentował swoje pudełko i opowiedział, dlaczego zdecydował się na takie, a nie inne w nim drobiazgi. Skarby zebrane w pudełkach warto było podziwiać.
Nauczyciel języka polskiego
Anetta Rosołowska