Ułatwienia dostępu

Bezpieczne zabawy zimą

Przed feriami w świetlicy szkolnej odbył się konkurs plastyczny „Bezpieczne zabawy zimą”, w którym wzięło udział 54 uczniów  pracujących w 10 zespołach. Celem konkursu było przypomnienie zasad bezpiecznego zachowania się podczas zabaw zimowych, propagowanie aktywnego trybu życia i wypoczynku, rozwijanie kreatywności, uzdolnień plastycznych oraz wzbogacanie warsztatu o różnorodne formy i techniki plastyczne. Przy ocenie prac wychowawcy świetlicy brali pod uwagę zgodność z tematyką, oryginalność, walory artystyczne i estetyczne.

Pierwsze miejsce zdobył zespół w składzie: K. Janicka, I. Kaleta, P. Michoń, A. Ryłko, K. Stankiewicz.

Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali pamiątkowe dyplomy, a zwyciężczynie zostały nagrodzone przyborami plastycznymi.

Renata Sobańska - Puk

Konkurs plastyczny - Mój przyjaciel Mikołaj

Grudzień to dla dzieci czas oczekiwań: na prezenty, choinkę, śnieg… Aby uprzyjemnić ten czas, uczniowie wykonywali ozdoby świąteczne, dekorowali świetlicę. Chętne świetliczaki wzięły udział w konkursie plastycznym „Mój przyjaciel Mikołaj”. Miały okazję do rozwijania własnych uzdolnień plastycznych, wyobraźni i kreatywności.

Jury, czyli wychowawcy świetlicy, nagrodziło:

  • Daniela Matejka (I miejsce)
  • Polę Michoń (II miejsce)
  • Kaję Janicką (III miejsce)

Wykonane dzieła były pomysłowe i pracochłonne. Pozostali uczniowie otrzymali pamiątkowe dyplomy.

Gratulujemy i życzymy, aby przyjaciel Mikołaj przyniósł mnóstwo prezentów!

Renata Sobańska - Puk

„Świetliczaki na tropie zagadek”

W bieżącym roku szkolnym wychowankowie świetlicy biorą udział w całorocznym projekcie „Świetliczaki na tropie zagadek”. Projekt organizowany jest przez redakcję dwumiesięcznika „Świetlica w szkole”. Jego cele to:

  • wychowanie aktywnego, świadomego swoich możliwości i posiadającego umiejętność współistnienia z przyro­dą ucznia,
  • uwrażliwienie dzieci na piękno otaczającego świata i potrzebę ochrony przyrody,
  • poszerzanie wiedzy o otaczającym świecie,
  • rozwijanie zdolności manualnych uczniów,
  • zainicjowanie współpracy między placówkami w całej Polsce.