Ułatwienia dostępu

Wycieczka klas 3a i 3b do Borowic i Karpacza

12 -13 czerwca 2023r. uczniowie klas 3a i 3b wraz z opiekunami, Sylwią Mackiewicz, Joanną Słabicką i Ernestem Pilnym, wyruszyli, na początek autokarem, na wędrówkę górską. Na początek odwiedziliśmy Interaktywne Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Jeleniej Górze. Podczas zajęć mieliśmy możliwość nie tylko zobaczyć ale i doświadczyć jak działają strażacy. Kolejnym punktem naszej wycieczki było przejście do Wodospadu Podgórnej w Przesiece. Daliśmy radę z uśmiechami na twarzy.Troszkę odpoczynku, obiad i zakwaterowanie w Ośrodku w Borowicach. A później zabawy i gry na terenach sportowych. Wieczorne ognisko, wspólne śpiewy i quizy o naszym regionie. Następnego ranka tuż po śniadaniu ruszyliśmy w drogę do Karpacza do Świątyni WANG. Trasa wymagająca ale pokonaliśmy ją bezproblemowo. Troszkę zmęczeni osiągnęliśmy cel. Zwiedziliśmy Wang, odpoczęliśmy i ruszyliśmy w drogę powrotną do Jeżowa Sudeckiego -  oczywiście już autokarem. Po dwóch dniach wróciliśmy do domów. Dla niektórych dzieci był to pierwszy samodzielny wyjazd bez rodziców. Pierwsze koty za płoty.